Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription » avec la valeur « Devant la porte du donjon tendent au roi son paveillon ; touz fu de bestes de coulors, tailliez a bestes et a flors. Bien i sont peintes les estoires, les vielles gestes, les memoires et les justises et les plés, les jugemenz et les forfés, et les montaingnes et li val, et les quaroles et li bal, les puceles et leur ami, et les dames et leur mari, les larges prez et les rivieres et les bestes de mil manieres, les ostoirs et les espreviers et les roncins et les destriers, les vielz houmes et les chanus, et les chauz et les cheveluz, les granz bois et les granz forez, les embuchemenz, lez aguez, les cembiaux et les envaïes que danzels font por lor amies, et les chastiaux et les citez, les forteresces, les fertez. De trestoutes les creatures sont el tref paintes les natures. Et l'aigle d'or est a neel qui est assis sus le ponmel, c'onques nus hom n'oï parler de tant bel oysel, de tant cler, n'onques nen ot .iii. (sic) Salemons itel aigle en ses paveillons ; tant y ot pierres naturaux, tant escharboucle, tant esmax, tant escharboucles cler ardanz, tantes jagonces reluisanz, des que soleill et vent la touche, feu ardant giete par la bouche. ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:112  + (Devant la porte du donjon tendent au roi sDevant la porte du donjon</br>tendent au roi son paveillon ; </br>touz fu de bestes de coulors, </br>tailliez a bestes et a flors. </br>Bien i sont peintes les estoires, </br>les vielles gestes, les memoires </br>et les justises et les plés,</br>les jugemenz et les forfés, </br>et les montaingnes et li val, </br>et les quaroles et li bal, </br>les puceles et leur ami, </br>et les dames et leur mari, </br>les larges prez et les rivieres </br>et les bestes de mil manieres, </br>les ostoirs et les espreviers </br>et les roncins et les destriers, </br>les vielz houmes et les chanus, </br>et les chauz et les cheveluz, </br>les granz bois et les granz forez, </br>les embuchemenz, lez aguez, </br>les cembiaux et les envaïes </br>que danzels font por lor amies, </br>et les chastiaux et les citez, </br>les forteresces, les fertez. </br>De trestoutes les creatures </br>sont el tref paintes les natures.</br>Et l'aigle d'or est a neel</br>qui est assis sus le ponmel, </br>c'onques nus hom n'oï parler </br>de tant bel oysel, de tant cler, </br>n'onques nen ot .iii. (sic) Salemons </br>itel aigle en ses paveillons ;</br>tant y ot pierres naturaux, </br>tant escharboucle, tant esmax, </br>tant escharboucles cler ardanz, </br>tantes jagonces reluisanz, </br>des que soleill et vent la touche,</br>feu ardant giete par la bouche.la touche, feu ardant giete par la bouche.)