Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription Manuscrit » avec la valeur « Ou l'en oït bien tabourer et hurter. On y sert Dieu du main jusqu'a complie. Nulz malades n'y puent demourer. L'un a l'autre fait le vin presenter Tant qu'a boire font touz les poz tarir. Qui malade est, la se face garir. Car maint y ont gros nés et grosse joe, Qui ne scevent de l'ostel departir Qui s'appelle l'ordre de la baboe. L’envoy Princes, qui veult rire et soy esjoïr, De biaus parlers et de bons moz oïr Et de chascun la maniere et la roe, Voise veoir ces gens au departir De la maison, ou maint sont vray martir, Qui s'appelle l'ordre de la baboe. ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:134  + (Ou l'en oït bien tabourer et hurter. On y Ou l'en oït bien tabourer et hurter.</br>On y sert Dieu du main jusqu'a complie. </br>Nulz malades n'y puent demourer. </br>L'un a l'autre fait le vin presenter </br>Tant qu'a boire font touz les poz tarir. </br>Qui malade est, la se face garir. </br>Car maint y ont gros nés et grosse joe, </br>Qui ne scevent de l'ostel departir </br>Qui s'appelle l'ordre de la baboe. </br>L’envoy</br>Princes, qui veult rire et soy esjoïr, </br>De biaus parlers et de bons moz oïr </br>Et de chascun la maniere et la roe, </br>Voise veoir ces gens au departir </br>De la maison, ou maint sont vray martir, </br>Qui s'appelle l'ordre de la baboe.artir, Qui s'appelle l'ordre de la baboe.)
    • List:134  + (Les requerans y doivent obeir, Sanz refusLes requerans y doivent obeir, </br>Sanz refuser tout boire, et sanz escroe : </br>Ainsi se doit cest ordre maintenir </br>Qui s'appelle l'ordre de la baboe. </br>Siffrevast est abbez de l'abbaie, </br>De son convent vueil les moines nommer : </br>Rocherousse, le Flament ne s'oublie, </br>Robert Tesson et Enfernet le ber, </br>De Poquieres le borgne bachelier.</br>Pierre vous vueil de la Tremoille offrir, </br>Les Bouciquaux qui ce puelent souffrir, </br>Harmanville, Regnier Pot, que je loe, </br>Car bien se font en l'eglise servir </br>Qui s'appelle l'ordre de la baboe.</br>De Jehan Augier convient que je vous die,</br>De Saint Germain, Montagu au vis cler, </br>Et d'Uguenin a la chiere hardie, </br>De Chevenon qui bien se scet huver. </br>Messire Arnoul y scet boire et humer; </br>Sempy et Sync s'i scevent contenir</br>Et d'Angenes font la Regnaut venir. </br>Le Barrois fait a Thorigny la moe : </br>En la maison se scevent bien chevir </br>Qui s'appelle l'ordre de la baboe. </br>De ceste ordre qui vient de Normandie </br>Ne doy Pierre de la Haie oublier, </br>Ne Guillaume de l'Aigle, a ceste fie, </br>Jehan y doit d'Estouteville aler, </br>Robinet doy de Boulongne appeler,</br>Car puissans est pour l'ordre soustenir </br>Ou l'en ne doit nul homme retenir, </br>Se tant ne boit que son cuer en vin noe. </br>Lors en l'ostel puet moines devenir </br>Qui s'appelle l'ordre de la baboe. </br>Car, par ma foy, c'est noble compaignie. Car, par ma foy, c'est noble compaignie)