Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription » avec la valeur « Il esgarde la vile tote Pueplee de molt bele gent, et les changes d'or et d'argent, qui tuit sont covert de monoies, et vit les places et les voies, qui totes sont plainnes d'ovriers qui feisoient spaners mestiers, si con li mestier sont spaners. Cil fet hiaumes et cil haubers et cil lances et cil blazons, cil lorains et cil esperons, et cil lor espees forbissent. Li un font dras et cil les tissent, cil les paignent et cil les tondent; et li autre or et argent fondent, cil font oevres bones et beles, cil font henas, cil escueles et oisiax ovrez a esmax, eniax, ceintures et fermax. Bien poïst an et dire et croire qu'an la vile eüst tozjorz foire, qui de tant d'avoir estoit plainne, de cire, de poivre et de grainne et de panes veires et grises et de totes marcheandises. ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:110  + (Il esgarde la vile tote Pueplee de molt beIl esgarde la vile tote</br>Pueplee de molt bele gent,</br>et les changes d'or et d'argent,</br>qui tuit sont covert de monoies,</br>et vit les places et les voies,</br>qui totes sont plainnes d'ovriers</br>qui feisoient divers mestiers,</br>si con li mestier sont divers.</br>Cil fet hiaumes et cil haubers</br>et cil lances et cil blazons,</br>cil lorains et cil esperons,</br>et cil lor espees forbissent.</br>Li un font dras et cil les tissent,</br>cil les paignent et cil les tondent;</br>et li autre or et argent fondent,</br>cil font oevres bones et beles,</br>cil font henas, cil escueles</br>et oisiax ovrez a esmax,</br>eniax, ceintures et fermax.</br>Bien poïst an et dire et croire</br>qu'an la vile eüst tozjorz foire,</br>qui de tant d'avoir estoit plainne,</br>de cire, de poivre et de grainne</br>et de panes veires et grises</br>et de totes marcheandises.eires et grises et de totes marcheandises.)