Parcourir le wiki

De PolimaWiki
List:85
Auteurmono Queux de Saint-Hilaire +
Cote BnF fr. 840 +
Date de publication 1882 +
Folio 112  + , 113  +
Incipit Et les oiseaulx, vaches, brebis, moutons  +
Istitution Bibliothèque nationale de France, Manuscrits  +
Langue Langue vernaculaire  +
Lieu de publication Paris +
Liste Liste avec retours à la ligne  +
Nation FRANCE  +
Nom auteur Eustache Deschamps  +
Nom du déposant Madeleine Jeay  +
Periode 1350-1400  +
Support parchemin  +
Support 2 codex  +
Titre Ballade 342  +
Titremono Œuvres complètes d’Eustache  +
Transcription Ou temps jadis, selon les fictions Des po
Ou temps jadis, selon les fictions Des poetes, que les bestes parloient, Et les oiseaulx, vaches, brebis, moutons, Cerfs et sangliers, maintefoiz s'assembloient, Asnes, chevauls, et entreulx ordonnoient Qui bon seroit pour leur nourissement, Diversement de leurs vivres jugoient. Chascun juge selon son sentement. Car les connins, les lievres, leurs faons, Herbe, lasson, cholz et grain requeroient Et les asnes demandoient chardons Et les brebis la montaigne vouloient, Vaiches les prez. Les chevaulx demandoient Avoine et foing, ratelier, logement, Paille et estrain. Cers les tailliz prenoient : Chascun juge selon son sentement. Mais les sangliers veulent les fors buissons, Les glans des boys, bas lieux ou veruilloient. Et les renars, gelines et chapons, Et les chievres bois et ronses broutoient. Les loups la char, com larrons, ravissoient. Lyons, lyeppars firent semblablement. Ainsis entreulx divers vivres prenoient.
Ainsis entreulx divers vivres prenoient.  +
Transcription Manuscrit Chascuns juge selon son sentement. Ostours
Chascuns juge selon son sentement. Ostours, gerfaulx, sacres, laniers, faucons Vouldrent les cuers des oiseaulx qu'ilz chaçoient. Oes, malars, cercelles et hairons, Sur les estancs et ruisseaulx se vivoient. Gelines, cogs, o les gens habitoient, Pour avoir pain, orge, avoine et froument, Leurs natures les diversifioient. Chascuns juge selon son sentement. Ainsis est il, se bien garde y prenons, En l'aage humain et des gens quelz qu'ilz soient, Tant au secle comme es religions, Leurs pensees a divers ars s'arroient. Pas ne jugent pluseurs si comme ilz doient, Ne selon droit, mais naturelement Selon leurs cuers qui ainsi les desvoient. Chascun juge selon son sentement. L'envoy Princes, li sens naturelz est tresbons, Et li acquis vault merveilleusement. Qui a les deux, il est tres saiges homs; Chascuns juge selon son sentement.
homs; Chascuns juge selon son sentement.  +
Type Image  +
Typologie Poésie  +
Verso oui  + , non  +
A une valeur incorrecte pour
« A une valeur incorrecte pour » est une propriété prédéfinie pour tracer les erreurs d’entrée pour les valeurs d’annotation incorrectes qui sont sans doute provoquées par une restriction de type ou de valeur autorisée.
Coordinates  +
Liste des catégories Pages avec une carte provenant de l’extension Maps , BDPolima , Image , Monographie
Date de modification
Cette propriété est une propriété spéciale dans ce wiki.
12 novembre 2016 20:49:47  +
cacher les propriétés qui pointent ici 
  Aucune propriété ne pointe vers cette page.
 

 

Entrez le nom de la page à partir de laquelle commencer la navigation.