Parcourir le wiki

De PolimaWiki
List:123
Auteurmono John R. Reinhard +
Cote BnF fr. 375 +
Date de publication 1926 +
Folio 317  + , 327  +
Incipit Par les grans marces de Bourgoigne  +
Istitution Bibliothèque nationale de France, Manuscrits  +
Langue Langue vernaculaire  +
Lieu de publication Paris +
Liste Liste avec retours à la ligne  +
Nation FRANCE  +
Nom auteur Anonyme  +
Nom du déposant Madeleine Jeay  +
Periode 1150-1200  +
Support parchemin  +
Support 2 codex  +
Titre Amadas et Ydoine  +
Titremono Amadas et Ydoine, roman du XIIIe siècle  +
Transcription Ne finera, ce m’est avis, S’avra esté en
Ne finera, ce m’est avis, S’avra esté en maint païs, Par les grans marces de Bourgoigne, Et de Berri et de Gascougne, Et en Prouvence et vers Saint Gille, Con cil qui le cuer a nobile. Puis s’en passe outre en Lombardie, Si cerke toute Roumenie ; Puis s’en revient par les contrees Qui de grans guerres sont tourblees Tout droitement par Alemaigne ; Puis fait son tour par mi Bretaigne, Et en Haineau, et en Brebant, Et es marces vers Ostrevant ; En Vimeu, en Ponthieu, grant pose Tournoie et par armes s’alose ; En Flandres et en Normendie Fait mainte grant chevalerie. Si est renoumés par sa lance Qu’en tout le roiaume de France N’a pas un tout seul chevalier Si grant pris ait de tournoiier. En toutes les places ou vient, D’armes porter si se contient Que deseur tous en a le pris. Puis a cerkiet tout le païs D’Angau, du Maine et de Touraine. Espandue est ja en Bourgongne De lui la haute renoumee Qu’il conquiert de lance et d’espee, Et par Poitau et par Bretaigne, Qu’il n’a dusques as pors d’Espaigne Cité ne castel ne contree, Ne marce de guerre tourblee, Ou n’ait chevalier abatu.
guerre tourblee, Ou n’ait chevalier abatu.  +
Transcription Manuscrit Li cortois Tristans fu traïs Et deceüs et mal baillis De l’amisté Yseut la bloie ; Si fu li biaus Paris de Troie Et d’Oënone et d’Elaine Dont il ot tant dolor et paine ; Accillés de Pollixcenoy Fu deceüs a grant belloy ; Ulixes de Penelopé  + , Fu decëus, c’est verité; Li enfes Floires
Fu decëus, c’est verité; Li enfes Floires de sa drue Fu traïs, c’est cose seüe ; Autresi fu Rollans d’Audain, Car envers lui ot le cuer vain ; Si fu Eneas de Lavine Que il ama tant d’amor fine ; Si refu treciés et traïs Li preus, li larges, li hardis Alixandres qui tant valut : Bien sai sa feme le deçut ; Si fu le sages Salemons Par feme traïs, et Sansons. Maint autre dont dire ne puis Ne mençoigne faire ne ruis. Dido et Lucrece et Julie Amerent si toute leur vie Ne fu seü c’une en boisast, De Dido Eneas tricast, Ne Lucrece Collatinus, Non fist vers Tisbé Pirasmus ; Ainc ne tricierent pour amer Dont l’en oïst avant parler.
nt pour amer Dont l’en oïst avant parler.  +
Type Image  +
Typologie Romans  +
Verso oui  + , non  +
A une valeur incorrecte pour
« A une valeur incorrecte pour » est une propriété prédéfinie pour tracer les erreurs d’entrée pour les valeurs d’annotation incorrectes qui sont sans doute provoquées par une restriction de type ou de valeur autorisée.
Coordinates  +
Liste des catégories Pages avec une carte provenant de l’extension Maps , BDPolima , Image , Monographie
Date de modification
Cette propriété est une propriété spéciale dans ce wiki.
13 décembre 2016 15:00:08  +
cacher les propriétés qui pointent ici 
  Aucune propriété ne pointe vers cette page.
 

 

Entrez le nom de la page à partir de laquelle commencer la navigation.