Parcourir le wiki

De PolimaWiki
List:112
Auteurmono Aimé Petit + , Francine Mora-Lebrun +
Cote BnF fr. 784 +
Date de publication 2008 + , 1995 +
Folio 21  + , 27  + , 40  +
Incipit Bien i sont peintes les estoires  +
Istitution Bibliothèque nationale de France, Manuscrits  +
Langue Langue vernaculaire  +
Lieu de publication Paris +
Liste Liste avec retours à la ligne  +
Nation FRANCE  +
Nom auteur Anonyme  +
Nom du déposant Madeleine Jeay  +
Periode 1150-1200  +
Support parchemin  +
Support 2 codex  +
Titre Le Roman de Thèbes  +
Titremono Le Roman de Thèbes. Publication, traduction, présentation et notes  + , Le Roman de Thèbes. Édition du manuscrit S (Londres, Brit. Libr. Add. 34114). Traduction, présentation et notes  +
Transcription Devant la porte du donjon tendent au roi s
Devant la porte du donjon tendent au roi son paveillon ; touz fu de bestes de coulors, tailliez a bestes et a flors. Bien i sont peintes les estoires, les vielles gestes, les memoires et les justises et les plés, les jugemenz et les forfés, et les montaingnes et li val, et les quaroles et li bal, les puceles et leur ami, et les dames et leur mari, les larges prez et les rivieres et les bestes de mil manieres, les ostoirs et les espreviers et les roncins et les destriers, les vielz houmes et les chanus, et les chauz et les cheveluz, les granz bois et les granz forez, les embuchemenz, lez aguez, les cembiaux et les envaïes que danzels font por lor amies, et les chastiaux et les citez, les forteresces, les fertez. De trestoutes les creatures sont el tref paintes les natures. Et l'aigle d'or est a neel qui est assis sus le ponmel, c'onques nus hom n'oï parler de tant bel oysel, de tant cler, n'onques nen ot .iii. (sic) Salemons itel aigle en ses paveillons ; tant y ot pierres naturaux, tant escharboucle, tant esmax, tant escharboucles cler ardanz, tantes jagonces reluisanz, des que soleill et vent la touche, feu ardant giete par la bouche.
la touche, feu ardant giete par la bouche.  +
Transcription Manuscrit Emalvaldes, jappes, sardoines, berinz, palmes et cassidoynes, et jagonces et cristolistes, et thompaces et ametistes a tant en l’or qui l’avironnent, contre soleill grant clarté donent.  + , Un hieaume ot lacié tout vermeil, qui fort
Un hieaume ot lacié tout vermeil, qui fort reluist contre soleil ; bien y avoit d’or .cc. onces ; desus ot assis .ii. jagonces et en milieu .i. ametiste : environ desouz en la liste avoit bericles et sardoines et thompasces et cassidoynes, et devant avoit el nazal .I. escharboucle a .i. esmal.
it el nazal .I. escharboucle a .i. esmal.  +
Type Image  +
Verso non  + , oui  +
A une valeur incorrecte pour
« A une valeur incorrecte pour » est une propriété prédéfinie pour tracer les erreurs d’entrée pour les valeurs d’annotation incorrectes qui sont sans doute provoquées par une restriction de type ou de valeur autorisée.
Coordinates  +
Liste des catégories Pages avec une carte provenant de l’extension Maps , BDPolima , Image , Monographie
Date de modification
Cette propriété est une propriété spéciale dans ce wiki.
21 novembre 2016 15:54:25  +
cacher les propriétés qui pointent ici 
  Aucune propriété ne pointe vers cette page.
 

 

Entrez le nom de la page à partir de laquelle commencer la navigation.