Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription Manuscrit » avec la valeur « Qui siet devant le grant Palais; Mes cheüs est, donc est plus lais: C’est veritez que vous despont. Or m’en iray outre le pont Pour des autres monstiers trouver Que l’en ne puisse reprouver Quar s’en mon dit faille de rien. Premiers trouverez Saint Julien Le Povre, et bien ai regardé Que maint compaignon a gardé De mort, ce n’est pas mesprison, Et d’estre en vilainne prison ; Il les herberge et si les tence : De herbergier a la poissance. Et puis la chapele Saint Blaive, Qui pour Dieu morut a grant glaive. Aprés oublïer ne doy mie Saint Seurin, pour la ferperie Qui est achetee et vendue, En son quarrefour est tenue De plusieurs manieres de gent Qui s’en chevissent bel et gent. Aprés est Saint Andrieu des Ars, Ou mainte dame de leurs ars Ont maintes fois lancié et trait, Et maint hommë a eulx atrait. Aprés i rest Saint Augustin, Ou l’en parole bien latin. A Saint Germain des Prés m’en vois, Ou l’en sert Dieu a haute vois. Aprés est Saint Martin des Orges, Et puis aprés i est Saint Georges; Aprés Saint Pere du Sablon Et Saint Soupplis y asamblon. Et puis aprés les Cordeliers, De bon vin boivent volentiers. Saint Cosmë et Saint Damïen: Cy duy furent sirurgïen Et mires a Dieu nostre pere : Qui ce ne croit, il le compere. Et puis aprés Saint Matelin. Sus coutes et en draps de lin Chainoigne nuit maint povre couche ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:158  + (Qui siet devant le grant Palais; Mes cheüsQui siet devant le grant Palais;</br>Mes cheüs est, donc est plus lais: </br>C’est veritez que vous despont.</br>Or m’en iray outre le pont</br>Pour des autres monstiers trouver</br>Que l’en ne puisse reprouver</br>Quar s’en mon dit faille de rien.</br>Premiers trouverez Saint Julien</br>Le Povre, et bien ai regardé</br>Que maint compaignon a gardé</br>De mort, ce n’est pas mesprison,</br>Et d’estre en vilainne prison ;</br>Il les herberge et si les tence :</br>De herbergier a la poissance.</br>Et puis la chapele Saint Blaive,</br>Qui pour Dieu morut a grant glaive.</br>Aprés oublïer ne doy mie </br>Saint Seurin, pour la ferperie</br>Qui est achetee et vendue,</br>En son quarrefour est tenue</br>De plusieurs manieres de gent</br>Qui s’en chevissent bel et gent.</br>Aprés est Saint Andrieu des Ars, </br>Ou mainte dame de leurs ars</br>Ont maintes fois lancié et trait,</br>Et maint hommë a eulx atrait.</br>Aprés i rest Saint Augustin,</br>Ou l’en parole bien latin.</br>A Saint Germain des Prés m’en vois,</br>Ou l’en sert Dieu a haute vois.</br>Aprés est Saint Martin des Orges, </br>Et puis aprés i est Saint Georges;</br>Aprés Saint Pere du Sablon</br>Et Saint Soupplis y asamblon.</br>Et puis aprés les Cordeliers,</br>De bon vin boivent volentiers.</br>Saint Cosmë et Saint Damïen:</br>Cy duy furent sirurgïen</br>Et mires a Dieu nostre pere :</br>Qui ce ne croit, il le compere.</br>Et puis aprés Saint Matelin.</br>Sus coutes et en draps de lin</br>Chainoigne nuit maint povre couche de lin Chainoigne nuit maint povre couche)