Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription Manuscrit » avec la valeur « Pris mon chemin et mon adroit Droit en la rue S. Martin Ou j’oï chanter en latin De Nostre Dame .i. si dous chans. Par la rue des Petis Chans Alai droitement en Biaubourc, Ne chassoie chievre ne bouc. Puis truis la rue a Jongleeurs C’on ne me tiengne a jengleeurs. De la rue Gieffroi l’Angevin En la rue des Estuves vin Et en la rue Lingariere, La ou l’en a mainte plastriere D’archal mise en oeuvre pour voir Pluseurs gens pour leur vie avoir. Et puis la rue Sendebours La Trefilliere a l’un des bous Et Quiquenpoit que j’ai moult chier, La rue Auberi le Bouchier Et puis la Conreerie aussi. La rue Amauri de Roussi, Encontre Trousse vache chiet, Que Diex gart qu’il ne nous meschiet ; Et la rue du Vin le Roy, Dieu grace ou n’a point de desroy. En la Viez Monnoie par sens M’en ving aussi con par asens. Au desus d’iluec .i. petit Trouvai le Grand et le Petit Marivaux, si comme il me samble, Li uns a l’autre bien s’asamble. Au desous siet la Hiaumerie Et asés prés la Lormerie ; Et parmi la Basennerie ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:153  + (Pris mon chemin et mon adroit Droit en la Pris mon chemin et mon adroit</br>Droit en la rue S. Martin</br>Ou j’oï chanter en latin</br>De Nostre Dame .i. si dous chans.</br>Par la rue des Petis Chans</br>Alai droitement en Biaubourc,</br>Ne chassoie chievre ne bouc.</br>Puis truis la rue a Jongleeurs</br>C’on ne me tiengne a jengleeurs.</br>De la rue Gieffroi l’Angevin</br> </br>En la rue des Estuves vin</br>Et en la rue Lingariere,</br>La ou l’en a mainte plastriere</br>D’archal mise en oeuvre pour voir</br>Pluseurs gens pour leur vie avoir.</br>Et puis la rue Sendebours</br>La Trefilliere a l’un des bous</br>Et Quiquenpoit que j’ai moult chier,</br>La rue Auberi le Bouchier</br>Et puis la Conreerie aussi.</br>La rue Amauri de Roussi,</br>Encontre Trousse vache chiet,</br>Que Diex gart qu’il ne nous meschiet ;</br>Et la rue du Vin le Roy,</br>Dieu grace ou n’a point de desroy.</br>En la Viez Monnoie par sens</br>M’en ving aussi con par asens.</br>Au desus d’iluec .i. petit</br>Trouvai le Grand et le Petit</br>Marivaux, si comme il me samble,</br>Li uns a l’autre bien s’asamble.</br>Au desous siet la Hiaumerie</br>Et asés prés la Lormerie ;</br>Et parmi la Basennerie prés la Lormerie ; Et parmi la Basennerie)
    • List:153  + (souvent se varie, La rue de la Confrarie Nsouvent se varie,</br>La rue de la Confrarie</br>Nostre Dame; et en Charoui</br>Bonne taverne achiez ovri.</br>La rue de la Pomme assez tost</br>Trouvai, et puis aprez tantost</br>Ce fu la rue as Oubloiers.</br>La maint Guillebert a braiés,</br>Marcé palu, La Juerie</br>Et puis la petite Orberie</br>Qui en la Juerie siet. </br>Et me samble que l’autre chief</br>Descent droit en la rue a Feves</br>Par deça la maison o fevre.</br>La Kalendre et la Ganterie</br>Trouvai, et la grant Orberie.</br>Aprez, la grant Bariszerie</br>Et puis aprés la Draperie </br>Trouvai et la Chaveterie</br>Et la ruele Sainte Crois</br>Ou l’en chengle souvent des cois.</br>La rue Gervese Lorens</br>Ou maintes dames ygnorens</br>Y maingnent qui de leur quiterne</br> </br>Enprés rue de la Lanterne.</br>En la rue du Marmouset</br>Trouvai .i. homme qui mu fet</br>Une muse corne bellourde.</br>Par la rue de la Coulombe </br>Alai droit o port S. Landri :</br>Là demeure Guiart Andri.</br>Femmes qui vont tout le chevés</br>Maingnent en rue du Chevés.</br>S. Landri est de l’autre part, </br>La rue de l’Ymage depart.e l’autre part, La rue de l’Ymage depart.)