Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription Manuscrit » avec la valeur « En la rue au Roy de Sezille Entrai; tantost trouvai Sedile : En la rue Renaut le Fevre Maint, ou el vent et pois et feves. En la rue de Pute y Muce Y en entrai en la maison Luce Qui maint en rue de Tyron : Des dames ymes vous diron. La rue de l’Escouffle est prés Et la rue des Rosiers prés Et la grant rue de la Porte Baudeer, si con se comporte. M’en alai en rue Percié : Une femme vi destrecié Pour soi pignier, qui me donna De bon vin. Ma voie adonna En la rue des Poulies S. Pou Et au desus d’iluec .i. pou Trouvai la rue a Fauconniers Ou l’en trueve bien por deniers Femmes por son cors soulacier. Parmi la rue du Figuier Et parmi la rue a Nonnains D’Iere, vi chevaucher .ij. nains Qui moult estoient esjoï. Puis truis la rue de Joy Et la rue Forgier l’Anier. Je ving en la Mortelerie Ou a mainte tainturerie. La rue Emeline Boiliaue, La rue Garnier desus l’yaue Trouvai, a ce mon cuer s’atyre. Puis la rue du Cimetire S. Gervais, et par l’Ourmeciau. Sanz passer fosse ne ruissiau, Ne sanz passer planche ne pont La rue a Moinnes de Lonc Pont Trouvai, et rue S. Jehan ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:153  + (En la rue au Roy de Sezille Entrai; tantosEn la rue au Roy de Sezille</br>Entrai; tantost trouvai Sedile :</br>En la rue Renaut le Fevre</br>Maint, ou el vent et pois et feves. </br>En la rue de Pute y Muce</br>Y en entrai en la maison Luce</br>Qui maint en rue de Tyron :</br>Des dames ymes vous diron. </br>La rue de l’Escouffle est prés</br>Et la rue des Rosiers prés</br>Et la grant rue de la Porte</br>Baudeer, si con se comporte.</br>M’en alai en rue Percié :</br>Une femme vi destrecié</br>Pour soi pignier, qui me donna</br>De bon vin. Ma voie adonna</br>En la rue des Poulies S. Pou</br>Et au desus d’iluec .i. pou</br>Trouvai la rue a Fauconniers</br>Ou l’en trueve bien por deniers</br>Femmes por son cors soulacier.</br>Parmi la rue du Figuier</br>Et parmi la rue a Nonnains </br>D’Iere, vi chevaucher .ij. nains</br>Qui moult estoient esjoï.</br>Puis truis la rue de Joy</br>Et la rue Forgier l’Anier.</br>Je ving en la Mortelerie</br>Ou a mainte tainturerie.</br>La rue Emeline Boiliaue,</br>La rue Garnier desus l’yaue</br>Trouvai, a ce mon cuer s’atyre.</br>Puis la rue du Cimetire</br>S. Gervais, et par l’Ourmeciau.</br>Sanz passer fosse ne ruissiau,</br>Ne sanz passer planche ne pont</br>La rue a Moinnes de Lonc Pont</br>Trouvai, et rue S. Jehannnes de Lonc Pont Trouvai, et rue S. Jehan)
    • List:153  + (souvent se varie, La rue de la Confrarie Nsouvent se varie,</br>La rue de la Confrarie</br>Nostre Dame; et en Charoui</br>Bonne taverne achiez ovri.</br>La rue de la Pomme assez tost</br>Trouvai, et puis aprez tantost</br>Ce fu la rue as Oubloiers.</br>La maint Guillebert a braiés,</br>Marcé palu, La Juerie</br>Et puis la petite Orberie</br>Qui en la Juerie siet. </br>Et me samble que l’autre chief</br>Descent droit en la rue a Feves</br>Par deça la maison o fevre.</br>La Kalendre et la Ganterie</br>Trouvai, et la grant Orberie.</br>Aprez, la grant Bariszerie</br>Et puis aprés la Draperie </br>Trouvai et la Chaveterie</br>Et la ruele Sainte Crois</br>Ou l’en chengle souvent des cois.</br>La rue Gervese Lorens</br>Ou maintes dames ygnorens</br>Y maingnent qui de leur quiterne</br> </br>Enprés rue de la Lanterne.</br>En la rue du Marmouset</br>Trouvai .i. homme qui mu fet</br>Une muse corne bellourde.</br>Par la rue de la Coulombe </br>Alai droit o port S. Landri :</br>Là demeure Guiart Andri.</br>Femmes qui vont tout le chevés</br>Maingnent en rue du Chevés.</br>S. Landri est de l’autre part, </br>La rue de l’Ymage depart.e l’autre part, La rue de l’Ymage depart.)