Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription Manuscrit » avec la valeur « Chascun an, comment c’on le hape. Contreval rue de le Harpe Ving en la rue S. Seuring, Et tant fis c’au carefour ving. La Grant rue trouvai briement ; De la entrai premierement Trouvai la rue as Escrivains. De cheminer ne fu pas vains En la petite ruelete S. Seurin ; mainte meschinnete S’i louent souvent et menu, Et font batre le trou velu Des fesseriaus, que que nus die. En la rue Erembourc de Brie Alai, et en la rue o Fain. De cheminer ne fu pas vain. Une femme vit batre lin Par la rue S. Mathelin. En l’encloistre m’en retourné S. Beneoit le Bestourné. En la rue as hoirs de Sabonnes A .ij. portes belles et bonnes. La rue a l’Abbé de Cligny Et la rue au Seigneur d’Igny Sont prés de la rue o Corbel. Desus siet la rue o Ponel Et la rue a Cordiers aprez Qui des Jacopins siet bien prez. Encontre est rue S. Estienne. Que Diex en sa grace nous tiengne Que de s’amour aions mantel. Lors descendi en Fresmantel En la rue de l’Oseroie; Ne sai comment je desvouroie ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:153  + (Chascun an, comment c’on le hape. ContrevaChascun an, comment c’on le hape.</br>Contreval rue de le Harpe</br>Ving en la rue S. Seuring,</br>Et tant fis c’au carefour ving.</br>La Grant rue trouvai briement ;</br>De la entrai premierement</br>Trouvai la rue as Escrivains.</br>De cheminer ne fu pas vains</br>En la petite ruelete</br>S. Seurin ; mainte meschinnete</br>S’i louent souvent et menu,</br>Et font batre le trou velu</br>Des fesseriaus, que que nus die.</br>En la rue Erembourc de Brie</br>Alai, et en la rue o Fain.</br>De cheminer ne fu pas vain.</br>Une femme vit batre lin</br>Par la rue S. Mathelin.</br>En l’encloistre m’en retourné</br>S. Beneoit le Bestourné.</br>En la rue as hoirs de Sabonnes</br>A .ij. portes belles et bonnes.</br>La rue a l’Abbé de Cligny</br> </br>Et la rue au Seigneur d’Igny</br>Sont prés de la rue o Corbel.</br>Desus siet la rue o Ponel</br>Et la rue a Cordiers aprez</br>Qui des Jacopins siet bien prez.</br>Encontre est rue S. Estienne.</br>Que Diex en sa grace nous tiengne</br>Que de s’amour aions mantel.</br>Lors descendi en Fresmantel</br>En la rue de l’Oseroie; </br>Ne sai comment je desvouroiee l’Oseroie; Ne sai comment je desvouroie)
    • List:153  + (souvent se varie, La rue de la Confrarie Nsouvent se varie,</br>La rue de la Confrarie</br>Nostre Dame; et en Charoui</br>Bonne taverne achiez ovri.</br>La rue de la Pomme assez tost</br>Trouvai, et puis aprez tantost</br>Ce fu la rue as Oubloiers.</br>La maint Guillebert a braiés,</br>Marcé palu, La Juerie</br>Et puis la petite Orberie</br>Qui en la Juerie siet. </br>Et me samble que l’autre chief</br>Descent droit en la rue a Feves</br>Par deça la maison o fevre.</br>La Kalendre et la Ganterie</br>Trouvai, et la grant Orberie.</br>Aprez, la grant Bariszerie</br>Et puis aprés la Draperie </br>Trouvai et la Chaveterie</br>Et la ruele Sainte Crois</br>Ou l’en chengle souvent des cois.</br>La rue Gervese Lorens</br>Ou maintes dames ygnorens</br>Y maingnent qui de leur quiterne</br> </br>Enprés rue de la Lanterne.</br>En la rue du Marmouset</br>Trouvai .i. homme qui mu fet</br>Une muse corne bellourde.</br>Par la rue de la Coulombe </br>Alai droit o port S. Landri :</br>Là demeure Guiart Andri.</br>Femmes qui vont tout le chevés</br>Maingnent en rue du Chevés.</br>S. Landri est de l’autre part, </br>La rue de l’Ymage depart.e l’autre part, La rue de l’Ymage depart.)