Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription » avec la valeur « Pour ce que j’ai fet mencïon Des eglises ou devocion Est plus monstree qu’en autre lieu, Quar la repose li cors Dieu, Des monstiers qui a Paris sont Et de quiex sains il feste font, Les lieus vous dirai et le nombre, S’a nombrer Sathan ne m’encombre. Un gentil homme m’otroia Son hostel, et si me proia Que je pour s’amour tant feïsse Que trestous les monstiers meïsse De Paris en rime et en dit. Isnelement, sans contredit, Pour l’amour de lui m’entremis, Si les ai tous en rime mis. J’ay commencié a Nostre Dame, Qui nous sauve et gart cors et ame, Pour ce que c’est la mere esglise De Paris. Aprés, de ma guise, Pres le monstier Saint-Johan-le-Ront : Entre euz deuz n’a ne val ne mont ; Et aprés Saint Denis du Pas Ne Saint Aignien n’oubliie pas, Et puis la chapele as noctaires, Ou il repaire mains vicaires. Et puis aprés la Maison Dieu De Paris, ou a digne lieu. En Rue Noive, pas ne grieve, Le monstier Sainte Genevieve La Petite, que je ne faille. Devant celle esglise, sans faille, Vent on chapons, gelines, cos, Perdris, plouviers et vuidecos. Aprés le monstier Saint Christofle, Qui de l’amour Dieu fist son coffre Quant le porta outre la mer : Servir le devons et amer. Entour vent on fourmages, oefs. Pres d’ilec siet Saint Pierre as Buefz Et le monstier Sainte Marine Qui ne siet pas sur la marine. C’est veritez que je vous di. ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:158  + (Pour ce que j’ai fet mencïon Des eglises oPour ce que j’ai fet mencïon</br>Des eglises ou devocion</br>Est plus monstree qu’en autre lieu,</br>Quar la repose li cors Dieu, </br>Des monstiers qui a Paris sont</br>Et de quiex sains il feste font,</br>Les lieus vous dirai et le nombre,</br>S’a nombrer Sathan ne m’encombre.</br>Un gentil homme m’otroia</br>Son hostel, et si me proia </br>Que je pour s’amour tant feïsse</br>Que trestous les monstiers meïsse</br>De Paris en rime et en dit.</br>Isnelement, sans contredit,</br>Pour l’amour de lui m’entremis,</br>Si les ai tous en rime mis.</br>J’ay commencié a Nostre Dame, </br>Qui nous sauve et gart cors et ame,</br>Pour ce que c’est la mere esglise</br>De Paris. Aprés, de ma guise,</br>Pres le monstier Saint-Johan-le-Ront : </br>Entre euz deuz n’a ne val ne mont ;</br>Et aprés Saint Denis du Pas</br>Ne Saint Aignien n’oubliie pas,</br>Et puis la chapele as noctaires, </br>Ou il repaire mains vicaires.</br>Et puis aprés la Maison Dieu</br>De Paris, ou a digne lieu. </br>En Rue Noive, pas ne grieve,</br>Le monstier Sainte Genevieve</br>La Petite, que je ne faille.</br>Devant celle esglise, sans faille,</br>Vent on chapons, gelines, cos,</br>Perdris, plouviers et vuidecos.</br>Aprés le monstier Saint Christofle, </br>Qui de l’amour Dieu fist son coffre</br>Quant le porta outre la mer :</br>Servir le devons et amer.</br>Entour vent on fourmages, oefs.</br>Pres d’ilec siet Saint Pierre as Buefz</br>Et le monstier Sainte Marine</br>Qui ne siet pas sur la marine.</br>C’est veritez que je vous di.r la marine. C’est veritez que je vous di.)