Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription » avec la valeur « La menuise est el premier front ; Les anguilles au brouet sont Aprés a bataille rengie. Harens fres a la blanche aillie Et tant de ces autres poissons Vienent poingnant a esperons, Et cil de loing et cil de prés Tuit i vienent a grant eslés, Mes nes vous sai pas toz nommer. N’i remest poissons en la mer Qui n’i viegne, vueille ou ne daingne. Issu sont fors a la champaingne. Et Charnage li posteïs Mande la gent de son païs. De l’esmereillon fist message Qui le conta a loi de sage. Ainz la quinsaine en i vint tant A Charnage le combatant De la gent de sa regïon Que ce n’est se merveille non. Primes vindrent crasses porees Et aprés vindrent charbonees, Char de porc a la vert savor I vint por aidier son seignor. Et en aprés vienent li haste, Coulon rosti et cuit en paste, Lardé de cerf au poivre noir Et char de porc, par estavoir. Oison nouvel vienent poingnant Et lor gibelet amenant. ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:42  + (La menuise est el premier front ; Les anguLa menuise est el premier front ;</br>Les anguilles au brouet sont</br>Aprés a bataille rengie.</br>Harens fres a la blanche aillie</br>Et tant de ces autres poissons</br>Vienent poingnant a esperons,</br>Et cil de loing et cil de prés</br>Tuit i vienent a grant eslés,</br>Mes nes vous sai pas toz nommer.</br>N’i remest poissons en la mer</br>Qui n’i viegne, vueille ou ne daingne.</br>Issu sont fors a la champaingne.</br>Et Charnage li posteïs </br>Mande la gent de son païs.</br>De l’esmereillon fist message</br>Qui le conta a loi de sage.</br>Ainz la quinsaine en i vint tant</br>A Charnage le combatant</br>De la gent de sa regïon</br>Que ce n’est se merveille non.</br>Primes vindrent crasses porees</br>Et aprés vindrent charbonees,</br>Char de porc a la vert savor</br>I vint por aidier son seignor.</br>Et en aprés vienent li haste, </br>Coulon rosti et cuit en paste,</br>Lardé de cerf au poivre noir</br>Et char de porc, par estavoir.</br>Oison nouvel vienent poingnant</br>Et lor gibelet amenant. vienent poingnant Et lor gibelet amenant.)