Recherche par propriété

De PolimaWiki

Cette page fournit une simple interface de navigation pour trouver des entités décrites par une propriété et une valeur nommée. D’autres interfaces de recherche disponibles comprennent la page recherche de propriété, et le constructeur de requêtes ask.

Recherche par propriété

Une liste de toutes les pages qui ont la propriété « Transcription » avec la valeur « Ne finera, ce m’est avis, S’avra esté en maint païs, Par les grans marces de Bourgoigne, Et de Berri et de Gascougne, Et en Prouvence et vers Saint Gille, Con cil qui le cuer a nobile. Puis s’en passe outre en Lombardie, Si cerke toute Roumenie ; Puis s’en revient par les contrees Qui de grans guerres sont tourblees Tout droitement par Alemaigne ; Puis fait son tour par mi Bretaigne, Et en Haineau, et en Brebant, Et es marces vers Ostrevant ; En Vimeu, en Ponthieu, grant pose Tournoie et par armes s’alose ; En Flandres et en Normendie Fait mainte grant chevalerie. Si est renoumés par sa lance Qu’en tout le roiaume de France N’a pas un tout seul chevalier Si grant pris ait de tournoiier. En toutes les places ou vient, D’armes porter si se contient Que deseur tous en a le pris. Puis a cerkiet tout le païs D’Angau, du Maine et de Touraine. Espandue est ja en Bourgongne De lui la haute renoumee Qu’il conquiert de lance et d’espee, Et par Poitau et par Bretaigne, Qu’il n’a dusques as pors d’Espaigne Cité ne castel ne contree, Ne marce de guerre tourblee, Ou n’ait chevalier abatu. ». Puisqu’il n’y a que quelques résultats, les valeurs proches sont également affichées.

Affichage de 2 résultats à partir du n°1.

Voir (50 précédentes | 50 suivantes) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).


    

Liste de résultats

    • List:123  + (Ne finera, ce m’est avis, S’avra esté enNe finera, ce m’est avis, </br>S’avra esté en maint païs,</br>Par les grans marces de Bourgoigne,</br>Et de Berri et de Gascougne,</br>Et en Prouvence et vers Saint Gille,</br> Con cil qui le cuer a nobile.</br>Puis s’en passe outre en Lombardie,</br>Si cerke toute Roumenie ;</br>Puis s’en revient par les contrees</br> Qui de grans guerres sont tourblees</br>Tout droitement par Alemaigne ;</br>Puis fait son tour par mi Bretaigne,</br>Et en Haineau, et en Brebant,</br> Et es marces vers Ostrevant ; </br>En Vimeu, en Ponthieu, grant pose</br>Tournoie et par armes s’alose ;</br>En Flandres et en Normendie</br> Fait mainte grant chevalerie.</br>Si est renoumés par sa lance</br>Qu’en tout le roiaume de France</br>N’a pas un tout seul chevalier</br> Si grant pris ait de tournoiier.</br>En toutes les places ou vient,</br>D’armes porter si se contient</br>Que deseur tous en a le pris.</br> Puis a cerkiet tout le païs </br>D’Angau, du Maine et de Touraine.</br>Espandue est ja en Bourgongne</br>De lui la haute renoumee</br> Qu’il conquiert de lance et d’espee, </br>Et par Poitau et par Bretaigne,</br>Qu’il n’a dusques as pors d’Espaigne</br>Cité ne castel ne contree,</br> Ne marce de guerre tourblee,</br>Ou n’ait chevalier abatu.guerre tourblee, Ou n’ait chevalier abatu.)