List:66

De PolimaWiki
Révision datée du 12 novembre 2016 à 23:01 par Madeleine Jeay (discussion | contributions) (Enregistré en utilisant le bouton "Sauvegarder et continuer" du formulaire)
(diff) ← Version précédente | Voir la version actuelle (diff) | Version suivante → (diff)
Type Image
Nom auteur Eustache Deschamps
Titre Ballade 249
Incipit C'est Bourgongne, Flandres, Brebant, Artois
Forme de la liste Liste avec retours à la ligne
Periode 1350-1400
Langue Langue vernaculaire
Lieu de production
Pays FRANCE
Région
Espace hors Europe
Chargement de la carte...

La coordonnée suivante n’a pas été reconnue : Geocoding failed.La coordonnée suivante n’a pas été reconnue : Geocoding failed.

Typologie Poésie
Autres
Mot clé Poésie, Liste avec retours à la ligne, FRANCE, 1350-1400, Langue vernaculaire



Ville PARIS
Institution Bibliothèque nationale de France, Manuscrits
Cote Manuscrit BnF fr. 840
Support (matière) parchemin
Support (forme) codex
Support (commentaire)
Folio 53
Page
Verso non
Image Deschamps 53.jpg
Transcription Des terres madame de Bourgoigne venues de son costé.

De .vij. païs tendra la seignourie L'une des fleurs et branche des François, Naturelment, se Dieux lui donne vie, Ou ses enfans qui sont gens et adrois : C'est Bourgongne, Flandres, Brebant, Artois, Rethel, Nevers autressi, De Bourgongne la conté, et aussi Salins, Anvvers, ara en sa puissance Et Maglines, de femme et de par lui Philippe ducs, filz de Jehan, roy de France.

Folio : 53
Page(s) :
Verso : oui
Image : Deschamps 53v.jpg
Transcription : De par lui vient la premiere partie :

C'est la duchié de Bourgongne, ses drois, Qui en freraige a esté departie, Ainsi le voult nostre sires li roys. Mariez fut haultement a son chois, Grillequine ot, puis plevi Qui de Loys, conte de Flandres yssi, De Marguerite de Brebant, sanz doubtance. De ce costel sera moult seignouri Philippe duc, filz de Jehan, roy de France. Or le gart Dieux et sa noble lignie, Jehan mon seigneur et ses enfans touz trois, Ma dame aussi, et que sanz villenie Puissent regner comme frans et courtois, Et en tous lieux si maintenir leurs lois, Qu'amez soient et chieri, Et de leur pueple en tous cas obei, Si qu'entr'eulx n'ait ja rumour ne grevance. Ainsi sera noblement enrrichi Philippe duc, fils de Jehan, roy de France.


Nom du déposant Madeleine Jeay


Auteur Titre Lieu de publication Date de publication
Queux de Saint-Hilaire Œuvres complètes d’Eustache Deschamps Paris 1880


Liste de lieux : les domaines apportés à Philippe le Hardi par Marguerite de Flandre.

… davantage au sujet de « List:66 »
C'est Bourgongne, Flandres, Brebant, Artois +
Bibliothèque nationale de France, Manuscrits +
Langue vernaculaire +
Liste avec retours à la ligne +
FRANCE +
Eustache Deschamps +
Madeleine Jeay +
1350-1400 +
parchemin +
Ballade 249 +
Œuvres complètes d’Eustache Deschamps +
Des terres madame de Bourgoigne venues de Des terres madame de Bourgoigne venues de son costé. </br>De .vij. païs tendra la seignourie </br>L'une des fleurs et branche des François, </br>Naturelment, se Dieux lui donne vie, </br>Ou ses enfans qui sont gens et adrois : </br>C'est Bourgongne, Flandres, Brebant, Artois, </br>Rethel, Nevers autressi, </br>De Bourgongne la conté, et aussi </br>Salins, Anvvers, ara en sa puissance </br>Et Maglines, de femme et de par lui </br>Philippe ducs, filz de Jehan, roy de France.ilippe ducs, filz de Jehan, roy de France. +
De par lui vient la premiere partie : C'esDe par lui vient la premiere partie :</br>C'est la duchié de Bourgongne, ses drois,</br>Qui en freraige a esté departie,</br>Ainsi le voult nostre sires li roys.</br>Mariez fut haultement a son chois, </br>Grillequine ot, puis plevi </br>Qui de Loys, conte de Flandres yssi, </br>De Marguerite de Brebant, sanz doubtance. </br>De ce costel sera moult seignouri </br>Philippe duc, filz de Jehan, roy de France. </br>Or le gart Dieux et sa noble lignie,</br>Jehan mon seigneur et ses enfans touz trois,</br>Ma dame aussi, et que sanz villenie</br>Puissent regner comme frans et courtois,</br>Et en tous lieux si maintenir leurs lois, </br>Qu'amez soient et chieri, </br>Et de leur pueple en tous cas obei, </br>Si qu'entr'eulx n'ait ja rumour ne grevance. </br>Ainsi sera noblement enrrichi </br>Philippe duc, fils de Jehan, roy de France.hilippe duc, fils de Jehan, roy de France. +
Image +
Poésie +
non +  et oui +